måndag 23 november 2015

Bedömning på Mayela och mig själv

Mayela: Du har hittat fakta för att kunna besvara frågorna. Du hade relativt utvecklade svar men du kunde varit mer utförlig eftersom du hade väldigt få argument. Du glömde att reflektera om artikeln balanserar olika sidor i debatten och om artikeln visar på olika åsikter och artikeln gör den det på ett objektivt sätt. Du hittade lite fakta om Lars Rosenberg men faktan var inte så begriplig. Jag tycker att du ligger på en E-C nivå eftersom det var inte så utförligt men det det var bra fakta och relativt utvecklade svar.

Min egna text: Jag tycker att jag har hittat lagom fakta för att kunna besvara frågorna. Jag tycker att jag har utvecklade och argumenterande svar, fast jag kan ha varit mer utvecklad. Jag hittade fakta om Lars Rosenberg som var ganska begriplig. Jag tycker att jag ligger på en D-C nivå eftersom jag var ganska utförlig och hittade fakta men jag var inte tillräckligt argumenterande och utförlig. 

Inga kommentarer: